wtorek, 8 stycznia 2013

Powitanie i plany


Muszę przyznać, że dynastia Tudorów w literaturze jest dla mnie białą plamą. Do tej pory oglądałam sporo filmów na ten temat i w pewnym momencie nastąpił u mnie przesyt. Czas, aby nadrobić zaległości książkowe.
Moje plany:
  1. “Wieczna Księżniczka” Philippa Gregory
  2. “Kochanice Króla” Philippa Gregory
  3. "Dwie Królowe” Philippa Gregory
  4. "Błazen Królowej” Philippa Gregory
  5. "Kochanek Dziewicy” Philippa Gregory
  6. "Sekret Todorów” Christopher C. Gortner
  7. "W komnatach Wolf Hall” Hilary Mantel
  8. "Portret nieznanej damy" Vanora Bennett
  9. "Tudorowie. Prawdziwa historia niesławnej dynastii.” G. J. Meyer
  10. "Keniworth” Walter Scott
  11. "Rubaszny król Hal” George Bidwell
  12. "Najcenniejszy klejnot” George Bidwell

2 komentarze:

  1. Widzę, że Philippa rządzi :) I bardzo dobrze, bo pisze rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam te wszystkie ksiazki na polce, wiec grzechem byloby nie dolaczyc do wyzwania, a przy okazji nie poglebic wiedzy o Tudorach:)

      Usuń