wtorek, 8 stycznia 2013

Tudorowie i ja

Moje literackie doświadczenia z Tudorami ograniczają się do przeczytania "Kochanic króla" Philippy Gregory.  Nie przypominam sobie innych tytułów, choć być może były takowe. Nie zmienia to jednak faktu, że uwielbiam historię jako taką, w historii Anglii najbardziej cenię właśnie okres panowania Tudorów i w związku z tym obejrzałam chyba wszystkie możliwe filmy i seriale, jakie się na ten temat pojawiły.

Moje plany czytelnicze na najbliższy okres, związane z Tudorami kształtują się następująco:

“Kochanice Króla” Philippa Gregory (czytałam dawno temu, więc przeczytam raz jeszcze)
“Wieczna Księżniczka” Philippa Gregory"
"Kochanek Dziewicy” Philippa Gregory
"Błazen Królowej” Philippa Gregory
"Dwie Królowe” Philippa Gregory

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz